mandag den 10. august 2015

Der sker da lidt

Der er efterhånden lidt længe mellem mine indlæg herinde. Ferie har en del af skylden, men en helt anden skyldes lidt af en sensation herhjemme. Vi er i gang med viktualierummet!


Det har været længe undervejs, og jeg havde egentlig besluttet, at jeg ikke ville skrive om det før, end det stod som en skinnende diamant, og ikke et øje var tørt. Nå, men ting tager jo tid, og det her projekt har så også trukket længere ud end først ventet, så nu tænker jeg at løfte sløret for lidt af det, jeg går og sysler med.


Her til aften har den stået på bejsning af nogle af de reolsystemer, som skal pryde viktualierummet. Forhåbentlig kommer de også til at rumme en del af alle mine ting og sager, som efterhånden har invaderet det meste af vores kælder.
Der bliver arbejdet hårdt, ikke mindst mentalt, for at rummet snart står klar, eller i hvert fald er klar til indvielse her på bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar