onsdag den 8. juli 2015

Oprydning

Nu var tiden endnu en gang kommet til, at jeg var nødt til at kigge på mine gør-det-selv sager.


Når man hele tiden har gang i et hækle-/strikkeprojekt, og måske også er lidt dårlig til at få afsluttet et projekt før et nyt bliver født, ja så bliver der hurtigt rodet. For et par måneder siden prøvede jeg også at rydde op. Da jeg konstant havde et lille projekt liggende og rode på vores skab, fandt jeg en lille kurv frem, som skulle kunne indeholde de igangværende projekter, så det var nemt at finde frem og sætte væk. Som man kan se, så har der været lidt for meget gang i projekterne, og kurven er for længst blevet for lille. Samtidig har jeg i vores overskab kasser og poser fyldt med garn og andet godt.


Og se nu en omgang rod der kommer ud af at smide tingene i en pose.


Jeg var i Søstrene Grene og faldt over nogle opbevaringskasser, og straks havde jeg "rodebutikken" i tankerne. Jeg fik sorteret lidt i diverse ting og sager, så nu er der styr på lidt af rodet - en kasse til lidt af de forskellige farver garn jeg har, en kasse til igangværende projekter og en kasse til saks, hæklenåle og andre ting der er godt lige at have ved hånden.


Kan allerede nu se, at der nok ikke går længe før, end jeg vokser ud af disse kasser også, men indtil nu er der styr på kaos.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar